Witryna warta kampanii medialnej

Członkowie Sekcji Leszczyńskich Plastyków mogą być z siebie dumni. Wygrali konkurs na najciekawszą świąteczną witrynę.
Pomysł na konkurs wyszedł od jednej z mieszkanek, która wzięła udział w dyskusji na temat ulicy Leszczyńskich. Hasło podchwycili inni mieszkańcy, którzy od ubiegłego roku spotykają się i rozmawiają o przyszłości tej ulicy. W organizacji konkursu pomogli pracownicy Wydziału Promocji i Rozwoju Urzędu Miasta. W ramach działań rewitalizacyjnych Leszna, właścicielom sklepów i firm znajdujących się przy ulicy Leszczyńskich zaproponowano, by zgłosili świątecznie przystrojone witryny do konkursu.
Zgłoszeń było 25, z tego do drugiego etapu przeszło 6 i na nie głosowali użytkownicy Facebooka. Wygrało zdjęcie witryny, które uzyskało najwięcej polubień.
Laur zwycięstwa przypadł Sekcji Leszczyńskich Plastyków działającej przy Miejskim Ośrodku Kultury. Ich siedziba mieści się przy ulicy Leszczyńskich 9-11. Nagrodą jest kampania reklamowa w mediach.
Podsumowanie konkursu odbyło się w piątek w Galerii Miejskiego Biura Wystaw Artystycznych.
Nagrody i wyróżnienia wręczał prezydent Łukasz Borowiak. Podziękował za zainicjowanie konkursu, która zrodziła się wśród mieszkańców.
Poza nagrodą główną, wręczono wyróżnienia, które przyznano Salonowi Doboru Bielizny S&R Popielas, InsuQuest Ubezpieczenia Sp. z o.o, Kwiaciarni Jedna na milion, Butikowi Maja Osiecka i sklepowi odzieżowemu Żakiecik.
Autor: jrs